2014 m. gruodžio 7 d., sekmadienis

TRUMPAI APIE VISKĄ/BRIEFLY ABOUT EVERYTHING



  jeans H&M/ shirt ATMOSPHERE/ shoes H&M/ handbag ATMOSPHERE/ vest ATMOSPHERE
  jeans LEXXURY/ shirt ATMOSPHERE/ shoes H&M/ sweater ATMOSPHERE







LT  Nuo paskutinio įrašo praėjo savaitė. Dėja nebeturėjau tiek laisvo laiko kiek ankščiau nes mokslai spaudžia prieš atostogas viską padaryti ir atsiskaityti. Kažkaip labai greitai praėjo ši savaite, gal todėl kad buvau vis užsiėmusi. Antradienį su kambarioke jau dairėmės kalėdinių dovanų, o ateinančią savaitę prasidės jų pirkimas ir pakavimas. Kadangi man pasisekė ir turėsiu beveik tris savaites atostogų tai ir bus daugiau įrašų, na bent tikiuosi kad turėsiu kada rašyti.Sekančią savaitę bus įrašas apie šeštadienį atsidariusią H&M parduotuvę Panevėžyje, kurios beprotiškai laukiau, nes ji bene viena mėgstamiausių mano drabužių parduotuvė.
Na o dabar papasakosiu vėl apie savo penktadienį - makiažo pamoką. Kiek nustebom su drauge kad darysime dieninį makiažą pagal akių spalvą, tai yra mano akys žalio tai buvau dažoma žalių tonų šešėliais, o draugę dažiau mėlynais tonais nes jos akys mėlynos. Niekada nemėgau mėlynos spalvos makiažo, nes jis man niekada nepatiko, todėl man pasisekė kad esu žaliaakė. Laba džiaugiausi savo darbo rezultatais, nes vienintelės iš visos grupės tik mes dvi gavome po dešimtukus ir mokytojos komplimentą kad galime eiti tiesiai į egzaminą, todėl penktadienio nuotaika buvo nuostabi. Jeigu kalbant apie mano aprangą tai antradienį atrodžiau labiau žiemiškai, o penktadienį mano aprangoje buvo daug spalvų, gėlių, ir netyčia gavosi kad akys derinosi su megztuku. Na nuotraukos kalba pačios už save.

EN  After the last entry has gone in a week. I didn't have as much spare time as much as before because the science on the job done and leave to settle. Somehow very quickly passed this week, maybe because I was still busy. On Tuesday, with flatmate already look round Christmas gift, and the next week will begin their buying and packaging. Because I was lucky and I have nearly three weeks holiday and there will be more entries, well at least I hope that I will have time to write. Next week will be the entry that opens H&M shop on a Saturday in Panevėžys, which is terribly was waiting for, because it's by far one of my favorite clothing store.
 Well now I'll tell you again about my Friday the make-up lesson. I and my friend do day makeup with green and blue colors.I never like blue makeup, so I was lucky that I have green eyes. If talking about my outfit this Tuesday I look like more wintry , and friday my outfit has many colors, flowers, and accidentally turned out that the eyes were consistent with the sweater. Well the photos speak for themselves.








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą